Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

maandag 4 mei 2009

Weer een stapje verder......

Lieve lezer,

Wat komt er wat kijken bij een verhuizing als deze. Heel veel afspraken ook met allerlei mensen die je moeten helpen om alles in kannen en kruiken te krijgen. Vorige week was het een paar keer de makelaar die een bezoek bracht, ja, het huis staat nu op Funda.nl. Neem maar eens een kijkje ;-) Vandaag was het weer een verhuizer (de 3e om vergelijk te hebben hè) die kwam kijken naar de hoeveelheid spullen die mee moeten naar Zweden. Was ik even blij met de carport-sale van vorige week!
Ook stonden de afgelopen weken al in het kader van afscheid. Etentje hier, visite daar. Heel leuk, maar ik bedenk me dat we alles en iedereen lang niet dag kunnen zeggen op dit moment. Want met 2 weken zit ik al voor de hele zomer in Munkfors. Jaap gaat eerst 3 weken mee en moet dan terug om de laatste 7 weken te werken. Hij gaat daarna naar Munkfors om mij met de verbouwing te assisteren en in september of oktober komen we samen terug. Wellicht is er dan een mogelijkheid om deze en gene nog te bezoeken. Of misschien nog een feestje???? We weten het nog niet. Het zal ook van het tijdtip van verkoop van het huis afhangen. Allemaal afwachten.

Tot gauw, als er meer nieuws is.

Truus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten