Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

zondag 14 juni 2009

Bericht uit Winsum

Terwijl Truus de bouw in Munkfors (bege)leidt, ben ik zoals jullie weten vorige week zondag weer naar Winsum afgereisd om de laatste 8 weken tot mijn VUT vol te maken.
Natuurlijk was ik ook liever in Munkfors gebleven, maar de plicht riep nu eenmaal.
(Hoewel, als ik dat van die overall lees...)
De zaterdagavond voor mijn vertrek belde Elsbeth vanuit Nordibacka of ik hun vriend en onze plaatsgenoot Gerke Kersaan in Kopenhagen kon oppikken. Hij bleek een auto-ongeluk in de buurt van Helsingborg te hebben gehad en zijn auto was total loss. Gelukkig was hij er zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Natuurlijk was dit geen enkel probleem en het tweede deel had ik dus gezelschap. Wij kenden elkaar nog niet, maar de ontmoeting was bijzonder aangenaam en de reis vanaf Kopenhagen leek hierdoor meteen een heel stuk korter en voelde ik me na de bijna gebruikelijke 14 uur reizen nog behoorlijk fit.
Maandag was ik nog vrij en kon ik de auto uitpakken en een aantal andere noodzakelijke dingen regelen.
Vanaf dinsdag was het weer "business as usual", behalve dat ik er nu ook het huishouden bij moet doen zoals koken, wassen, opruimen etc. Maar dat lukt allemaal prima, zodat jullie je daar geen zorgen over hoeven te maken ☺.
Ook kreeg ik een uitnodiging (ook voor Truus, maar dat lag een beetje moeilijk i.v.m. de reisafstand) om het optreden van "De Toppers" in de Arena bij te wonen met vooraf een diner. Ik had mijn bedenkingen, maar heb de uitnodiging toch maar aangenomen en heb daar achteraf absoluut geen spijt van, maar daarover meer in het volgende bericht.

Jaap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten