Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

vrijdag 31 juli 2009

Klaar...

Het is zover, ik ben klaar met mijn werk en ben vanaf nu "Vutter". Of eigenlijk nog niet, want ik heb tot 1 september officieel nog vakantie.
De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van mijn afscheid bij Royal Hoitsema Labels: de laatste overdracht van werkzaamheden, afscheidsbezoeken van, aan en met zakenrelaties en vandaag dus van mijn collega's. Dit geeft natuurlijk wel een apart gevoel na ruim 33 jaar. De vele hartverwarmende reacties doen je dan natuurlijk wel heel erg goed en laat je beseffen, dat je nu een heel nieuw leven gaat beginnen waar je toch de vele contacten die je hebt opgebouwd in al die jaren niet meer of in ieder geval veel minder zult hebben.
Maar des te meer zin heb ik om in Zweden de contacten verder uit te breiden en daar een heel nieuw hoofdstuk van mijn leven te beginnen.
Morgenochtend vroeg vertrek ik naar Munkfors en ik hoop morgenavond Truus weer in mijn armen te kunnen sluiten. Ik verheug mij daar natuurlijk heel erg op en Truus niet minder, want wij hebben elkaar de afgelopen tijd natuurlijk wel gemist, al moet ik zeggen, dat het achteraf best is meegevallen en wij ons ieder op zich heel goed hebben kunnen redden.
In Munkfors zal ik mij de komende tijd zeker nog niet gaan vervelen, want er liggen nog een aantal behoorlijke klussen te wachten, zoals de veranda bouwen, laminaat leggen, deuren en ramen afwerken, de 2e badkanmer verbouwen etc. en ook willen we nog even weg met de caravan om ook nog een beetje vakantiegevoel te hebben. In de loop van septemer komen we dan nog weer terug naar Nederland voor o.a. een VUT-cursus (ja echt) in Zeeland en voor het officiële afscheid bij Hoitsema op 2 oktober.

Nu ga ik de laatste dingen in huis opruimen, de auto inpakken en vroeg naar bed.

SVERIGE, JAG KOMMER!!


Groeten,

Jaap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten