Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

zondag 17 april 2011

Sushi review en Hair

Hejsan,

Ik zou nog even terugkomen op de sushi die we bij Jan en Nel hebben gegeten. Nou, het was een plaatje om te zien, en een genot om te eten! Werkelijk buitengewoon mooi en lekker gemaakt. Daarbij een goed glas en goed gezelschap. Meer kun je je niet wensen, toch?









Ook ben ik deze week nog naar de musical "HAIR" geweest. Dit was in de Geijerskolan (je weet wel, de cultuurschool) in Ransäter. Het werd door leerlingen, die allen straks wat in de muziek willen gaan betekenen, uitgevoerd. Ik moet zeggen dat het erg leuk was en dat de aankleding ook echt hippie was. De zangkwaliteiten waren ook prima.



Even bekroop mij toch wel het gevoel dat ik wel weer zo jong wilde zijn als die luitjes op het toneel. Niet vanwege de gladde huidjes zonder rimpels, maar hun beweeglijkheid fascineerde me. Maar wie weet, straks met een nieuwe heup :-)

Wat hebben we steeds mooi weer. Het is niet te geloven, maar de bomen beginnen al bijna uit te lopen, en dat is dan toch wel 2 weken eerder dan normaal. En dat na zo'n lange koude winter (van bijna een half jaar). Ik heb in de grote bloembakken buiten nu viooltjes, nu echte, en narcisjes, tête à tête, geplant. Ziet er gelijk weer vrolijk uit.

Dat was het dan even weer!

Groetjes Truus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten