Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

dinsdag 3 mei 2011

't Is weer voorbij.....


Hej hej,

Pasen is voorbij, Koninginnedag is alweer achter de rug en in Zweden de Valborg viering. Wat ook weer voorbij is, is onze vakantie in Italië. Veertien dagen genoten van cultuur, oudheden, pracht en praal en zeer goede overnachtingsplekken met bijbehorende ontbijten. Ook hebben we een landelijk onderzoek verricht naar de kwaliteit/prijsprestatie verhouding van cappuccino en Italiaans ijs. De goedkoopste cappuccino dronken we zondag 1 mei op een toeristische locatie in Barletta (zuid Italië) 1 euro per kop en ook lekker! Ook het ijs was in deze plaats het goedkoopst en het lekkerst. Dus een tip?? De week ervoor hadden we in Florence ook cappuccino gedronken op een terras. De prijs? Jawel, € 5,50 per kop (zonder koekje). Dat waren zo onze waarnemingen.:-D Ook hebben we regelmatig pizza gegeten, maar we hebben wel afgesproken dat we voorlopig de pizzabakkers in Munkfors links laten liggen. En wat hebben we veel foto's gemaakt: 940! En ook nog meer dan 2 uur film. Jaap heeft dus weer wat te doen! Ook zullen we jullie laten meegenieten, maar dan van een uiterst goede selectie. Maar dat komt nog.
In Italië kreeg ik ook bericht dat ik 16 mei a.s. wordt geopereerd. Daar ben ik ook gruwelijk blij mee, want ik heb wel goed last gehad met het lopen. Dat was echt wel zonde! Maar ja, we wisten van te voren dat dit zo zou zijn.
Voor nu stop ik met mijn relaas, jullie weten nu dat we er weer zijn en wij weten dat we een goede vakantie hebben gehad!

Groetjes van Truus en Ciao van Jaap (dat heb je met die Italiaanse macho's)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten