Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

zondag 29 januari 2012

Is het voorjaar?!



Het is weer de hoogste tijd voor een blogje van ons, want het is al weer een week geleden dat ik het ziekenhuis verliet. Ik moet zeggen dat deze week op zeer goede wijze is verlopen. Ook trouwens op heel gezellige wijze, met vrijwel iedere dag bezoek. Heel erg bedankt. Ook de komende week is behoorlijk ¨volgeboekt¨.
Met de knie gaat het voorspoedig en ik kan goed lopen, weliswaar met krukken die trouwens meer als balansondersteuning dienen dan als daadwerkelijke steun. De kracht in het been is goed, maar de zwelling van het hele been is zeer behoorlijk. Zo'n 10 cm verschil met het andere been. Maar dit zal na verloop van tijd afzakken. De krammen worden a.s.woensdag verwijderd en dat geeft ook al weer meer bewegingsvrijheid, denk ik. Maar al met al ben ik heel tevreden over de gang van zaken.
Het weer was ons ook goed gezind deze week. Voorjaar in onze ogen. Dat was ook wel reden om een uitstapje te maken. Met dat idee kwam ik dinsdagmorgen. Richting Ootmarsum gingen we. Onderweg aten we een spekpannenkoek, die we ons goed lieten smaken. In Ootmarsum genoten we op een (verwarmd) terras van een lekkere cappuccino.
Voortreffelijk! Daarna nog een rondje gewandeld en zeer voldaan teruggekeerd naar ons tijdelijke stulpje
.
Donderdag voor het eerst naar de fysiotherapie geweest. Weer wat oefeningen meegekregen die de knie moeten ¨smeren¨. Komende week nog even 3 x en dan kan ik me weer melden in Munkfors.
Eigenlijk is het de hele week mooi zonnig weer geweest en ik wil wel op deze voet doorgaan. Maar in Zweden zullen we toch wel even onze wanten en dergelijke moeten gebruiken en zal er wel sneeuw geruimd moeten worden. En voor de meimaand komt is er wat het weer betreft nog alles mogelijk..
We zullen het zien.

Wanneer de volgende blog verschijnt is nog ongewis. Volgende week maandag gaan we weer naar huis en ik moet zeggen dat dat gegeven ons ook wel weer goed aanstaat.

In ieder geval, tot gauw!

Truus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten