Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

zaterdag 23 mei 2015

Het Kuiken is uit!


Zoals jullie misschien gelezen hebben op een eerdere blog, heb ik een kinderboekje geschreven en geïllustreerd. Het boekje gaat over Kiko het Kuiken! Eigenlijk maakte ik het voor Alde, maar in mijn achterhoofd dacht ik eraan om het uit te geven. Het is zowel in het Nederlands als in het Zweeds geschreven.



Ik kreeg ook van zowel Zweedse als Nederlandse zijde de vraag of het boekje te koop was.
Het is een hardkaft boekje met 24 pagina's in een uitvoering die niet onderdoet voor boekjes die in de boekhandel te koop zijn.

Nu is het dan zover! Ik geef het uit in eigen beheer en je kunt het bij mij bestellen dmv een e-mail, Messengerbericht of een Whatsapp. Mijn e-mailadres is: truus@zwedenweb.com

Het boekje gaat €13,- kosten. Dit is de kostprijs, dus geen winstoogmerk.
Verzendkosten naar Nederland is €6,- Ophalen mag natuurlijk ook! :-) Koffie is altijd (bijna) klaar!
Voor de lezers in Zweden: SEK 125,00 + 35 SEK verzendkosten.

Groetjes Truus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten