Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

woensdag 15 april 2009

Voorpret

Hier is ie dan!

Hier is dan onze eerste mededeling op de weblog. Dit hoort ook bij de voorpret en toch ook weer bij de dingen die je moet of wilt voordat je uit Nederland vertrekt. Het is een geweldige manier om op de hoogte te blijven van ons wel en wee strakjes in Zweden. Nu zit ik nog mooi in mijn kantoortje in Winsum. Maar de tijd gaat snel, en voor we het weten zijn we al in Munkfors, al is het nog niet voor vast. De 16e mei vertrekken we en Jaap blijft dan 3 weken. Ik blijf in ieder geval tot september.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen hier met foto's of filmpjes (eventueel)
Nu moet ik stoppen. Zo nog weer wat te regelen. Druk bis bis!

Groetjes Truus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten