Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

zaterdag 27 juni 2009

hoever, veiling en meer....

Hoever zijn we geachte lezers?
Hier even wat foto's








Je ziet de hobbykamer en een kijkje van nieuw naar oud (de woonkamer) De andere foto is vanuit de nieuwe badkamer genomen, je kijkt naar de oude badkamer (die gaan we zelf renoveren nadat er een wand geplaatst is). Maandag of dinsdag gaat de tegelzetter aan de gang voor de nieuwe badkamer, dus dat schiet ook op.
Vandaag heb ik een hele leuke dag gehad. Ik heb één van mijn favoriete bezigheden gedaan: het bezoeken van een veiling. Erg leuke koopjes gedaan. Het was erg goedkoop vandaag, er waren veel minder mensen dan anders, dit kwam waarschijnlijk door het mooie weer, 30 graden, en het feit dat er veel veilingen in de nabije omgeving waren. Niet verkeerd voor de kopers,toch?
Daarna erg van het mooie weer genoten en vanavond bij Stig en Barbro (onze buren) gebarbecued. Er was nog meer bezoek en het was erg gezellig. Ze zijn hier erg lief voor me, dat zie je wel. Morgen ga ik met mijn andere buren, Lennart en Laila, naar de Hantverksmässan in Brunskog. Dit is voor een groot deel een openlucht hobbybeurs. Ik ben benieuwd, maar ik verheug me er op!
Misschien dat ik morgen wat foto's kan maken om een indruk van de sfeer te geven.
Nu eindig ik even, maar.... ik kom terug!
Groetjes Truus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten