Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

vrijdag 12 juni 2009

Time flies






Wat vliegt de tijd. Dinsdag was mijn laatste bericht en nu is het al weer vrijdag. Ik krijg veel vragen of het erg alleen is zonder Jaap. Het antwoord is: valt erg mee. Je moet niet vergeten dat ik 's morgens al wakker wordt van mannen om het huis, zoals de timmerlieden de aannemer, Job (met vaak een bulderende lach), en met regelmaat, de loodgieter met zijn maat. Tijd om te denken dat je alleen wakker bent geworden is er niet, want hup snel aankleden , want voor je het weet komer er al weer vragen op je af. 's Avonds tegen het naar bed gaan is het wel even raar en alleen hoor, maar ik hoor van Jaap dat hij daar ook last van heeft. Overdag lijkt het vaak net of Jaap hier is, want ergens in de buurt klinkt wel het vertrouwde geluid van een motorstrimmer. Gras strimmen is een bezigheid die Jaap met veel overgave uitvoert, maar ik heb wel een beetje hekel aan het jankende geluid van dat ding. Ik ga in Jaap z'n afwezigheid ook niet met dat ding iets doen. Mij veel te eng! Ik ga liever behangen en schilderen. Ik heb nl de afgelopen dagen de keuken een make-over gegeven. De "blokhut' schroten (voor een vakantiehuis wel leuk maar wel erg donker) gedeeltelijk vervangen door een fris behangetje en gedeeltelijk heb ik ze wit geverfd.


Het resultaat is wat mij betreft bevredigend. Mooi licht, fris en royaal. Kijk zelf maar.















Vervelen is er niet bij. Want er is genoeg te doen. Grasmaaien bijvoorbeeld, maar daar is geen mogelijkheid voor want het gras is bijna verzopen van de vele regen. Bijgaande foto geeft een beetje aan hoe het weer momenteel is
Ik zie dat de pagina al weer bijna vol is en ik zal nog een hoofdstukje "Bezoek en Feestjes"aanmaken.

Tot zo! Truus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten