Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

maandag 29 november 2010

Vorstverlet?

Hallo alweer,

Even een klein berichtje van hetgeen mij vanmorgen opviel. Ik was tussen half 9 en 9 naar het dorp, wat ik zelf al flink vond met de huidige temperatuur. Kijk maar even mee met de foto die ik van het dashboard in de auto maakte.

Net daarvoor had ik wegwerkers gezien, die ondanks de lage temperatuur voortvarend bezig waren met de aanleg van een voetgangerspad, een trottoir dus. Toen dacht ik: In Nederland werkt men met deze koude niet meer buiten, en heeft men vorstverlet. Ja toch?
Hier buffelt men als echte Vikingen door. Applaus! In ieder geval van mij, want het lijkt me geen pretje. En gisteren hoorde ik voor de radio, dat het de koudste novembermaand sinds 1959 is!

De foto's zijn niet van geweldige kwaliteit. Ze zijn snel gemaakt met mijn mobieltje, vandaar.


Groetjes Truus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten