Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

vrijdag 27 mei 2011

Nu op rolletjes!

Hej allemaal,

Wat een gedoe was het afgelopen weekend. De harde kern van onze bloglezers weet het allemaal wel, maar voor diegenen die het gemist hebben even kort. Ik ben van zondag tot dinsdag weer opnieuw opgenomen geweest. Zaterdag leek het erop dat ik trombose had hetgeen zondag weer van de baan was, na onderzoek. Toen was er sprake van een botverschuiving, of hoe noem je het eigenlijk? Daarom werd ik opgenomen, maar het was achteraf een storm in een glas water. Men had de foto's verkeerd geïnterpreteerd.
Dinsdag kon ik gelukkig weer naar huis. Al moet ik zeggen dat het personeel van de afdeling waar ik nu 2x gelegen heb een dikke 10 verdient. Top!
Jaap is ook top! Hij heeft nu ineens ook veel op zijn bordje. Het "rentmeesterschap" over de landerijen :-D had hij natuurlijk altijd al, maar het gras groeit nu als een tierelier, want na veel droogte hebben we de laatste week wel regen gehad, en dat is te merken. Maar nu zijn daar ook de huishouding en de zorg voor mij bij gekomen. Ik moet zeggen, hij slaat zich er briljant door heen. Wel moet ik zeggen, dat ik ook niet op mijn krent blijf zitten hoor. Ik doe wat ik kan, en dat is best nog wel aardig wat. Vandaag is echter mijn mobilisatie in een stroomversnelling terecht gekomen. Want ipv uitsluitend aangewezen te zijn op mijn krukken (die krengen vallen de hele tijd om als je ze ergens neerzet) loop ik nu achter de rollator! Ja, diegene die een beetje op de hoogte is met de samenstelling van de bevolking van Munkfors, weet nu dat mijn integratie volledig is, ha,ha. Maar zonder dollen, ik heb zo'n ding te leen van Holger, die hem voor slechtere tijden in de kelder had staan. Het gaat fantastisch hoor. Je kunt van alles meenemen. Ik had natuurlijk mijn zelfgemaakte super de luxe transportschort, maar daarin neem je bijv. toch lastig een glas water mee.
Maar vanaf nu loopt alles hier op rolletjes, en ik er achteraan!
Ook hebben we nog tijd om van de mooie natuur om het huis te genieten. Jaap stapte deze week bij de voordeur bijna op een eekhoorn die in het voorportaal zat. Hij kwam met de schrik vrij(de eekhoorn), en dat was erg fijn, want daarom konden wij de volgende dag deze foto's maken. Het beest doet echt allerlei moeilijke standjes om een plakje brood uit een vogelvoeder huisje te krijgen. Kijk maar




Wij komen toch wat makkelijker aan de kost!

Groetjes en tot dan!
Truus

1 opmerking:

  1. Hee Truus!
    Ik hoorde via mijn ouders inderdaad dat het niet zo lekker liep.. Gelukkig lijkt het achteraf toch mee te vallen! (:
    Moest lachen om uw stukje over de rollator. Ik zie het al helemaal voor me, hihi (;
    & Wat een mooie foto's van dat eekhoorntje! Echt heel lief en ook knap geschoten van Jaap..
    Nog maar 7 weken en dan zijn we er weer!!
    Ik kijk er naar uit!
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen