Volgers

Översätta/Translate

Blogarchief

zaterdag 9 januari 2010

Waterval(t niet)

Hoi hoi,
Wat is dit nu weer voor een aanhef. Nou gewoon, deze foto's zijn van de waterval van Munkfors, maar het water kan door de aanhoudende vorst helemaal niet vallen. Het is nu één grote ijsmassa, met superpegels. Heel mooi om te zien, en heel koud om naar te kijken! Voor alle duidelijkheid staat er ook nog een foto van de waterval in het voorjaar bij. Ja, het weer is nog steeds erg mooi en erg koud. Vannacht weer - 27 en vanmiddag toen deze foto's genomen zijn zo'n -20. We zijn er vanmiddag even op uit geweest en hebben even rondgereden om te genieten van het moois om ons heen. Foto's hiervan zijn in deze blog tevinden. Echte lange wandelingen moet je nu niet maken, want na niet al te lange tijd bevriest het oogvocht om je wimpers. Vorig weekend en begin van deze week heb ik iedere morgen 3 kwartier gelopen, maar vanaf woensdag (het was toen 's morgens - 27) heb ik niet meer gelopen. Dit ook mede door een beste verkoudheid, die Jaap me even aangepoot heeft. Ik zit dan ook een beetje snotterend dit bericht te schrijven, maar: The show must go on! ;-)

Vanmiddag nadat we terug waren hebben we bij Lennart en Laila genoten van een smörgåstårta. Dat is een hartige taart, gemaakt van brood met allerlei lekkers, zoals ham, tomaat, ei, garnalen, mayonaise, komkommer etc. Erg lekker en weer erg gezellig! Nu weer lekker thuis, ook heerlijk.

In de afgelopen dagen hebben we ook gepuzzeld als vrije tijdsbesteding. 1000 stukjes en hier zie je♠ het eindresultaat. Dat is altijd zo raar met zo'n legpuzzel, het gaat eigenlijk nergens over, maar als het klaar is voel je je zeer voldaan. Zo ook deze keer!


Nu ga ik stoppen , want ik wil toch even zien op het journaal, hoe het een ieder in Nederland vergaan is met het weer en zo. Want de berichtgeving gisteravond was nogal alarmerend.


Tot gauw,

Truus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten